Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě
Autor: Spurný, Michael
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě je práce, která předkládá návod, který by měl pomoci tvůrcům audiovizuálních reklam, kteří se rozhodnou implementovat do jejich díla prvky filmových žánrů. Teoretická část shrnuje formy audiovizuální reklamy s důrazem na televizní reklamu, popisuje jednotlivé filmové žánry, a jak se tyto dají využít při tvorbě reklamy. Analytická část práce zkoumá samotné preference publika v oblasti filmových žánrů a hlouběji zkoumá názory a postřehy zástupců jednotlivých cílových skupin na zvolené audiovizuální reklamy, které filmové žánry obsahují. Projektová část nakonec předkládá samotný návod, jak se dají využít filmové žánry, jaké prvky žánrů obecně lze do audiovizuální reklamy implementovat a pro jaké publikum jsou dané prvky a implementace vhodné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23567
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32465


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
spurný_2013_dp.pdf 1.683Mb PDF Zobrazit/otevřít
spurný_2013_vp.pdf 55.48Kb PDF Zobrazit/otevřít
spurný_2013_op.pdf 79.66Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet