Projekt implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a.s.
Autor: Smékalová, Jana
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem implementace CRM ve společnosti Českomoravské sladovny, a.s., která vystupuje na trhu B2B. Cílem této práce je společnosti navrhnout takové softwarové řešení, aby se zvýšila její konkurenceschopnost a především efektivita podniku v řízení vztahů se zákazníky. Práce se skládá ze tří částí. První část je zaměřená na teorii, která popisuje problematiku řízení vztahů se zákazníky, historii a současnost CRM, proč je dobré mít ve firmě zavedené CRM a jeho implementaci. Jelikož se v práci zabývám společností vystupující na B2B trhu, zařadila jsem do teorie také problematiku B2B trhu. Ve druhé části se zabývám analyzováním společnosti, její konkurence, odběratelů, stavu současného řízení vztahů se zákazníky a spokojenosti zákazníků. Poslední částí práce je samotný projekt, ve kterém je provedena analýza CRM systémů na trhu a navržena implementace vybraného CRM systému. Dále je celý projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23557
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29638


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
smékalová_2013_dp.pdf 5.801Mb PDF Zobrazit/otevřít
smékalová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
smékalová_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet