Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia
Autor: Hanušová, Edita
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie malého grafického studia, a to na základě provedení marketingové situační analýzy a identifikaci silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb pro budoucí rozvoj studia. Teoretická část obsahuje východiska pro zpracování projektové části. Ta analyzuje současnou situaci studia z pohledu interních dat, konkurence, komunikace a dalších faktorů. Praktická část pak přináší návrh marketingové a komunikační strategie a konkrétní plány pro jejich realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23552
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32490


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanušová_2013_dp.pdf 8.230Mb PDF Zobrazit/otevřít
hanušová_2013_vp.pdf 53.14Kb PDF Zobrazit/otevřít
hanušová_2013_op.pdf 54.52Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet