Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Česká zbrojovka, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Česká zbrojovka, a.s. |
| Autor: |
Dostálková, Petra
|
| Vedoucí: |
Kopečková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro firmu Česká zbrojovka, a.s., který bude uskutečňován prostřednictvím sociálních sítí. Teoretická část práce je zaměřena na zpracování poznatků z odborné literatury, objasnění pojmů spojených se sociálními sítěmi, zejména pak Facebookem. Praktická část se zabývá analýzou současné situace ve firmě v oblasti marketingové komunikace na sociálních sítích, zejména na Facebooku. Projektová část je věnována samotnému projektu, časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23551
|
|
Datum:
|
2013-02-22 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29554
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet