Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Česká zbrojovka, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Česká zbrojovka, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Česká zbrojovka, a.s.
Autor: Dostálková, Petra
Vedoucí: Kopečková, Martina
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro firmu Česká zbrojovka, a.s., který bude uskutečňován prostřednictvím sociálních sítí. Teoretická část práce je zaměřena na zpracování poznatků z odborné literatury, objasnění pojmů spojených se sociálními sítěmi, zejména pak Facebookem. Praktická část se zabývá analýzou současné situace ve firmě v oblasti marketingové komunikace na sociálních sítích, zejména na Facebooku. Projektová část je věnována samotnému projektu, časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23551
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29554


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dostálková_2013_dp.pdf 2.258Mb PDF Zobrazit/otevřít
dostálková_2013_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dostálková_2013_op.zip 51.27Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet