Green Marketing vs. Greenwashing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Green Marketing vs. Greenwashing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Green Marketing vs. Greenwashing
Autor: Pospíchalová, Zdeňka
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá srovnáním green marketingu a greenwashingu a jejich využitím firmami, které produkují ekologické čisticí prostředky. Hlavním cílem práce je nalezení rozdílů a podobností v propagaci jejich produktů za použití takzvaných environmentálních tvrzení a tiskové reklamy. Na jedné straně tyto analyzované společnosti využívají nástrojů zeleného marketingu, na straně druhé greenwashingu. V teoretické části jsou popsány definice, znaky a nástroje obou fenoménů. Praktická část je rozdělena na tři samo-statné celky: analýzu environmentálních tvrzení, sémiotickou analýzu tiskových reklam a analýzu využívání green marketingu k propagaci trvalé udržitelnosti. V závěru práce je každá z těchto analýz vyhodnocena a shrnuta do přehledné tabulky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23541
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26448


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíchalová_2013_dp.pdf 1.718Mb PDF Zobrazit/otevřít
pospíchalová_2013_vp.pdf 130.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
pospíchalová_2013_op.pdf 130.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet