Green Marketing vs. Greenwashing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Green Marketing vs. Greenwashing |
Autor: |
Pospíchalová, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá srovnáním green marketingu a greenwashingu a jejich využitím firmami, které produkují ekologické čisticí prostředky. Hlavním cílem práce je nalezení rozdílů a podobností v propagaci jejich produktů za použití takzvaných environmentálních tvrzení a tiskové reklamy. Na jedné straně tyto analyzované společnosti využívají nástrojů zeleného marketingu, na straně druhé greenwashingu. V teoretické části jsou popsány definice, znaky a nástroje obou fenoménů. Praktická část je rozdělena na tři samo-statné celky: analýzu environmentálních tvrzení, sémiotickou analýzu tiskových reklam a analýzu využívání green marketingu k propagaci trvalé udržitelnosti. V závěru práce je každá z těchto analýz vyhodnocena a shrnuta do přehledné tabulky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23541
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26448
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet