Komunikační strategie společnosti ZLINER
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie společnosti ZLINER |
Autor: |
Hudcová, Alena
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti, která se pohybuje na B2B trhu. Teoretická část práce vychází z rešerše odborných publikací na téma komuni-kační strategie a specifik B2B trhu. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávající situace ve společnosti a výzkumem komunikačních aktivit konkurenční společnosti. V projektové části bude potom na základě získaných dat a srovnání navržena komunikační strategie spo-lečnosti tak, aby získala oproti své konkurenci konkurenční výhodu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23539
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26391
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet