Komunikace značky ASUS na e-shopu Alza.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace značky ASUS na e-shopu Alza.cz |
Autor: |
Reiter, Michal
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky ASUS na e-shopu Alza.cz. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány dostupné komunikační nástroje, které lze pro e-shop jako je Alza.cz využít k efektivní propagaci. Součásti teoretické části je i stručný popis oblasti elektronického obchodování v České republice. V praktické části jsou vybrané komunikační nástroje detailně popsány a je vyhodnocen jejich přímý dopad na prodej produktů značky ASUS. Součástí práce je i marketingový výzkum realizovaný mezi zákazníky Alza.cz, který má za úkol prokázat efektivitu marketingových komunikačních nástrojů Alza.cz a jejich působení na koncového spotřebitele. Zároveň také poodhalí, zdali se zákazník ke koupi rozhoduje díky těmto komunikačním nástrojům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23530
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32389
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet