Využití event marketingu ve městě Ústí nad Orlicí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití event marketingu ve městě Ústí nad Orlicí |
Autor: |
Adamová, Nela
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá využitím event marketingu ve městech a obcích. V první části se zaměřuje na teoretické poznatky o marketingové komunikaci a následně do ní začlením pohledy na event marketing, na jeho cíle, zásady, definice, strategie a dělení. Praktická část analyzuje event marketingové aktivity města Ústí nad Orlicí. Následně využívá analýzy vnitřního a vnějšího prostředí města na zjištění klíčových faktorů pro realizaci nových eventů. Na základě analýz a dotazníkového šetření realizuji netradiční událost ve městě Ústí nad Orlicí. Závěrečná část obsahuje návrhy postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit ve městech a obcích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23528
|
Datum:
|
2013-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
29544
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet