Integrovaná marketingové komunikace - aplikace na vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrovaná marketingové komunikace - aplikace na vybrané firmě |
Autor: |
Klingová Robešová, Jana
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na stanovení koncepce integrované marketingové komunikace v prostředí konkrétní firmy působící na trhu informačních technologií. V práci jsou teoreticky zachyceny veškeré faktory související s integrovanou marketingovou komunikací, jako je image značky, součásti strategie firmy, korporátní identita a další. Teoretické poznatky jsou aplikovány na prostředí konkrétní firmy. V práci jsou zachyceny jednak faktory interního prostředí, ale rovněž prvky ovlivňující vývoj značky z vnějšího prostředí, v němž firma působí. Projektová část obsahuje návrh koncepce integrace marketingové komunikace dané značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23508
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32494
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet