Integrovaná marketingové komunikace - aplikace na vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrovaná marketingové komunikace - aplikace na vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrovaná marketingové komunikace - aplikace na vybrané firmě
Autor: Klingová Robešová, Jana
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na stanovení koncepce integrované marketingové komunikace v prostředí konkrétní firmy působící na trhu informačních technologií. V práci jsou teoreticky zachyceny veškeré faktory související s integrovanou marketingovou komunikací, jako je image značky, součásti strategie firmy, korporátní identita a další. Teoretické poznatky jsou aplikovány na prostředí konkrétní firmy. V práci jsou zachyceny jednak faktory interního prostředí, ale rovněž prvky ovlivňující vývoj značky z vnějšího prostředí, v němž firma působí. Projektová část obsahuje návrh koncepce integrace marketingové komunikace dané značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23508
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32494


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klingová robešová_2013_dp.pdf 1.672Mb PDF Zobrazit/otevřít
klingová robešová_2013_vp.pdf 54.91Kb PDF Zobrazit/otevřít
klingová robešová_2013_op.pdf 217.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet