Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu |
Autor: |
Saktorová, Dominika
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je vypracování doporučení pro ZLÍN FILM FESTIVAL týkající se studentské soutěže Zlínský pes a jejího dalšího pokračování. Celé doporučení je vystavěno na principech event marketingu a výsledcích provedených výzkumů. V teoretické části se práce věnuje všem pojmům, které souvisí s tvorbou kulturního eventu a pojmům, které slouží jako základna výzkumu. Praktická část analyzuje historii a současnost ZFF a Zlínského psa. První výzkum zpracovává obecné preference a znalosti mladých lidí, co se týče filmových festivalů a druhý výzkum zkoumá názory a zkušenosti samotných mladých filmových tvůrců se studentskými filmovými festivaly. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23496
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32334
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet