Vnímání značky Aukro.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vnímání značky Aukro.cz |
| Autor: |
Langerová, Michala
|
| Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou vnímání a budováním značky obchodního portálu Aukro.cz. Dále následným návrhem změny komunikační linky online portálu s ohledem na výsledky průzkumu a také komplexním snižováním marketingového rozpočtu. Teoretická část bude apelovat na správné vymezení všech důležitých pojmů. Teorie analýz, které bu-dou v práci použity, popis metod marketingového výzkumu a především vymezení teorie značky, budování značky a také komunikační mix se zaměřením na budování značky. V praktické části se práce zaměřuje na analýzy současného stavu firmy, analýzu konkurence a především kvalitativní průzkum a jeho závěry. Projektová část nastíní brand story značky a navrhne komunikační kampaň, která nastaví novou linku komunikace s ohledem na aktuální komplexní stav společnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23492
|
|
Datum:
|
2012-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
32501
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet