Vnímání značky Aukro.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky Aukro.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky Aukro.cz
Autor: Langerová, Michala
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou vnímání a budováním značky obchodního portálu Aukro.cz. Dále následným návrhem změny komunikační linky online portálu s ohledem na výsledky průzkumu a také komplexním snižováním marketingového rozpočtu. Teoretická část bude apelovat na správné vymezení všech důležitých pojmů. Teorie analýz, které bu-dou v práci použity, popis metod marketingového výzkumu a především vymezení teorie značky, budování značky a také komunikační mix se zaměřením na budování značky. V praktické části se práce zaměřuje na analýzy současného stavu firmy, analýzu konkurence a především kvalitativní průzkum a jeho závěry. Projektová část nastíní brand story značky a navrhne komunikační kampaň, která nastaví novou linku komunikace s ohledem na aktuální komplexní stav společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23492
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32501


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
langerová_2013_dp.pdf 2.476Mb PDF Zobrazit/otevřít
langerová_2013_vp.pdf 329.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
langerová_2013_op.pdf 52.86Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet