Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.
Autor: Felkel, Martin
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy MORA MORAVIA zaměřenou na vybrané segmenty zákazníků. Pro charakteristiku a stanovení nákupních záměrů těchto segmentů jsou využívány výsledky analýzy rozsáhlého marketingového výzkumu, který byl realizován externí marketingovou agenturou. Projekt komunikační strategie je rozdělen podle segmentů zákazníků, kterých se týká. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2344
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3839


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
felkel_2006_dp.pdfZablokované 2.635Mb PDF
felkel_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
felkel_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet