Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o. |
Autor: |
Felkel, Martin
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy MORA MORAVIA zaměřenou na vybrané segmenty zákazníků. Pro charakteristiku a stanovení nákupních záměrů těchto segmentů jsou využívány výsledky analýzy rozsáhlého marketingového výzkumu, který byl realizován externí marketingovou agenturou. Projekt komunikační strategie je rozdělen podle segmentů zákazníků, kterých se týká. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2344
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3839
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet