Televizní sponzoring

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Televizní sponzoring

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Televizní sponzoring
Autor: Rabenseifnerová, Miroslava
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá televizním sponzoringem v České republice. Charakterizuje základními pojmy v oblasti prodeje formátů televizní reklamy se zaměřením na televizní sponzoring. Shrnuje podstatné informace k tématu získané z odborné literatury a ostatních informačních zdrojů. Jejím cílem je komplexní analýza televizního sponzoringu v rámci významnějších televizí vysílajících na našem území. Projektová část navazuje na předešlé části práce a její součástí je zpracování návrhu reálné mediální kampaně s důrazem na televizní sponzoring. Obsah a cíle práce vycházejí ze současné situace na televizním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23388
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26288


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rabenseifnerová_2012_dp.pdf 5.400Mb PDF Zobrazit/otevřít
rabenseifnerová_2012_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rabenseifnerová_2012_op.doc 156Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet