Televizní sponzoring
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Televizní sponzoring |
Autor: |
Rabenseifnerová, Miroslava
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá televizním sponzoringem v České republice. Charakterizuje základními pojmy v oblasti prodeje formátů televizní reklamy se zaměřením na televizní sponzoring. Shrnuje podstatné informace k tématu získané z odborné literatury a ostatních informačních zdrojů. Jejím cílem je komplexní analýza televizního sponzoringu v rámci významnějších televizí vysílajících na našem území. Projektová část navazuje na předešlé části práce a její součástí je zpracování návrhu reálné mediální kampaně s důrazem na televizní sponzoring. Obsah a cíle práce vycházejí ze současné situace na televizním trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23388
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26288
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet