Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o. |
Autor: |
Poštrková, Mária
|
Vedoucí: |
Hrdina, Josef
|
Abstrakt:
|
Téma mojej diplomovej práce je : Hodnotenie spokojnosti zákazníkov vo firme HOLLEN s.r.o. Firma pôsobí na trhu už 10 rokov. Maximalizácia spokojnosti zákazníkov je jednou zo základných funkcií moderného managementu kvality. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti som sa zamerala na spracovanie odborných poznatkov ohľadne spokojnosti zákazníkov, metód získavania údajov a to hlavne prostred-níctvom dotazníkového šetrenia. V praktickej časti som sa zamerala na analýzu vybraného podniku, prostredníctvom dotazníka. Po vykonaní analýzy boli vyhodnotené získané dáta. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23382
|
Datum:
|
2012-02-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav výrobního inženýrství |
Studijní obor:
|
Řízení jakosti |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
25162
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet