Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o. |
Autor: |
Tomečková, Jana
|
Vedoucí: |
Plšek, Roman
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se zabývám komunikačním mixem služeb společnosti GEOSTAV s.r.o. Cílem bylo zhodnocení aktuálního stavu marketingových aktivit společnosti, výsledky dané analýzy použít jako východisko při rozboru vybraných propagačních prostředků třech přímých konkurentů v oblasti zakládání staveb a porovnat je s marketingovou tvorbou společnosti GEOSTAV s.r.o. Následně byla doporučena konkrétní opatření, směřující ke zdokonalení efektivity a k optimalizování stavu marketingových aktivit firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2336
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2493
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet