Návrh marketingové strategie společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové strategie společnosti |
Autor: |
Těhník, Petr
|
Vedoucí: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma "Návrh marketingové strategie společnosti" se zaměřuje na marketingovou strategii společnosti BFM. Práce je rozdělena na dvě části. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingové strategie. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na zvolenou firmu, zhodnocení stávající situace podniku BFM a následně na navržení marketingové strategie pro další období. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23339
|
Datum:
|
2011-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
27582
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet