Analýza marketingových aktivit ve společnosti RV FASHION STYLE s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových aktivit ve společnosti RV FASHION STYLE s.r.o. |
Autor: |
Čížek, Petr
|
Vedoucí: |
Volek, René
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je seznámit se se společností RV Fashion s.r.o., zanaly-zovat její marketingové aktivity a pozici na trhu, zjistit konkurenceschopnost produktů a na základě získaných dat vymezit chyby v marketingovém řízení. Po vymezení případných problémů navrhnout lepší řešení, které by upevnilo pozici společnosti na trhu a pomohlo jí v dalším růstu. Teoretická část je soustředěna na marketing s určitým zaměřením na vý-robní podnik. V části praktické se nachází samotné charakterizování společnosti, aktuální hospodářská situace a cíle. Důraz bude přikládán SWOT analýze. Závěrem po zanalyzová-ní potřebných dat přichází na řadu doporučení ke zlepšení konkrétních marketingových aktivit pro navýšení zisku společnosti, a tím dosažení lepšího plnění primárních cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23309
|
Datum:
|
2011-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
27351
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet