Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Autor: Lačňáková, Petra
Vedoucí: Šefčík, Vladimír
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu marketingového komunikačního mixu ve vybrané organizaci. Pro tuto práci byla zvolena vojenská příspěvková organizace Volareza se sídlem v Praze s odloučeným pracovištěm ve Vyškově. Tato firma je zaměřena na vojenské lázeňské a rekreační zařízení. Teoretická část charakterizuje místo a úlohu marketingové komunikační činnosti podniku. Dále pak marketingový komunikační mix a marketingový průzkum. V praktické části je na základě charakteristiky činnosti organizace Volareza zpracováno dotazníkové šetření a s pomocí analýzy SWOT navržené opatření a postupy pro zkvalitnění marketingového komunikačního mixu organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23209
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27400


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lačňáková_2012_bp.pdf 864.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
lačňáková_2012_vp.pdf 43.37Kb PDF Zobrazit/otevřít
lačňáková_2012_op.pdf 46.53Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet