Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh na zlepšení marketingových komunikací multimediálního festivalu MIXER |
Autor: |
Zbořilová, Lenka
|
Vedoucí: |
Štefánek, Radoslav
|
Abstrakt:
|
Tématem mé bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace multimediálního festivalu MIXER. Festival je pořádán studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny pojmy a teoretické poznatky z marketingového prostředí zaměřené především na marketingové komunikace. Cílem praktické části je představit festival. Provést SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor. Celá práce je zakončena návrhy na zefektivnění komunikace a propagace multimediálního festivalu MIXER. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23164
|
Datum:
|
2012-04-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
22363
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet