Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace
Autor: Březina, Martin
Vedoucí: Čada, Jan
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá efektivností sponzoringu jako jedné ze součásti marketingové komunikace. Po úvodu do dané problematiky následuje teoretická část, která popisuje základní poznatky od definic sponzoringu, jeho dělení, přiblížení této činnosti ve sportovní oblasti a zaměření na metody používané při měření jeho efektivnosti. V praktické části dochází na konkrétní analýzu spolupráce mezi sponzorskými firmami a fotbalovým klubem FC Tescoma Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23109
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24225


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
březina_2012_bp.pdf 4.510Mb PDF Zobrazit/otevřít
březina_2012_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
březina_2012_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet