Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace |
Autor: |
Březina, Martin
|
Vedoucí: |
Čada, Jan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá efektivností sponzoringu jako jedné ze součásti marketingové komunikace. Po úvodu do dané problematiky následuje teoretická část, která popisuje základní poznatky od definic sponzoringu, jeho dělení, přiblížení této činnosti ve sportovní oblasti a zaměření na metody používané při měření jeho efektivnosti. V praktické části dochází na konkrétní analýzu spolupráce mezi sponzorskými firmami a fotbalovým klubem FC Tescoma Zlín. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23109
|
Datum:
|
2012-04-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
24225
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet