Databáze diváků Mezinárodního festivalu outdoorových filmů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Databáze diváků Mezinárodního festivalu outdoorových filmů |
| Autor: |
Bílková, Eva
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Předmětem této práce je analýza dosavadního využívání databáze diváků Mezinárodního festivalu outdoorových filmů a návrh řešení pro využívání této oblasti v budoucnosti tohoto projektu. Teoretická část se věnuje oblasti marketingové komunikace direkt marketingu a specifikaci obecných zásad zpracovávání databází a jejich využívání v kultuře, zejména filmových festivalech. Dále marketingovému výzkumu souvisejícímu se zpracováváním databází. Praktická část analyzuje dosavadní využívání direkt marketingu, databázového marketingu, databází a marketingového výzkumu v rámci Mezinárodního festivalu outdoorových filmů a vyhodnocuje projekt tvorby databáze uskutečněný dotazníkovým šetřením v rámci Mezinárodního festivalu outdoorových filmů v letech 2010 a 2011. Projektová část navrhuje možné řešení Dircet marketingových nástrojů, zejména využívání databází a databázového marketingu u cílové skupiny diváků v budoucnosti festivalu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23056
|
|
Datum:
|
2011-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26158
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet