Databáze diváků Mezinárodního festivalu outdoorových filmů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Databáze diváků Mezinárodního festivalu outdoorových filmů |
Autor: |
Bílková, Eva
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Předmětem této práce je analýza dosavadního využívání databáze diváků Mezinárodního festivalu outdoorových filmů a návrh řešení pro využívání této oblasti v budoucnosti tohoto projektu. Teoretická část se věnuje oblasti marketingové komunikace direkt marketingu a specifikaci obecných zásad zpracovávání databází a jejich využívání v kultuře, zejména filmových festivalech. Dále marketingovému výzkumu souvisejícímu se zpracováváním databází. Praktická část analyzuje dosavadní využívání direkt marketingu, databázového marketingu, databází a marketingového výzkumu v rámci Mezinárodního festivalu outdoorových filmů a vyhodnocuje projekt tvorby databáze uskutečněný dotazníkovým šetřením v rámci Mezinárodního festivalu outdoorových filmů v letech 2010 a 2011. Projektová část navrhuje možné řešení Dircet marketingových nástrojů, zejména využívání databází a databázového marketingu u cílové skupiny diváků v budoucnosti festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23056
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26158
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet