Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace společnosti Thermacut, s.r.o. |
Autor: |
Ježíková, Andrea
|
Vedoucí: |
Zálešáková, Blanka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce zaměřená na marketingovou komunikaci je vypracována pro společnost Thermacut, s.r.o., která se specializuje na výrobu a prodej spotřebních a náhradních dílů, příslušenství a hořákových sad pro plazmové řezání a MIG/MAG, TIG/WIG plazmové svařování. V teoretické části je na základě dostupné literatury obecně popsána problematika týkající se marketingové komunikace. V úvodu praktické části je stručně představena společnost Thermacut, s.r.o., a následně provedena analýza jejích komunikačních aktivit. Na základě získaných poznatků jsou navržena opatření k zefektivnění marketingové komunikace. V závěru je provedena nákladová analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23023
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
27935
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet