Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost |
Autor: |
Novotný, Vilém
|
Vedoucí: |
Ševčíková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o prodejních a marketingových aktivitách v konkrétní české firmě. Dále zde popisuji jejich celkový vliv na firemní konkurenceschopnost. V první části je rozbor relevantních teoretických pramenů. V druhé části je analytické zpra-cování daných aktivit v konkrétní firmě, kde je navíc Čerpací stanice Kelčice s.r.o. před-stavena a kde jsou uvedena doporučení pro tuto společnost a závěr. V přílohách jsou někte-ré tabulky, grafy a fotografie podrobněji popsané v analytické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2298
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1595
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet