Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu
Autor: Hanák, Jakub
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce na téma ?Event marketing a jeho pozice v komunikačním mixu? je využití event marketingu pro komunikaci. V teoretické části se zabývám vymezením event marketingu, jeho plánováním a vymezením mezi ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikace prostřednictvím eventů ve firmě Rádio Čas. Cílem bakalářské práce je současné postavení event-marketingové komunikace na příkladu zavedené značky Rádia Čas ? Megakoncertu pro všechny bezva lidi. Pomocí dotazníkového šetření zjistit spokojenost návštěvníků a také obchodních partnerů Rádia Čas na Megakoncertu pro všechny bezva lidi. Na základě těchto výsledků vyvodit závěry a doporučení ke zlepšení stávajícího stavu tohoto eventu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22955
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 26055


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanák_2012_bp.pdf 3.101Mb PDF Zobrazit/otevřít
hanák_2012_vp.doc 157Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hanák_2012_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet