Corporate identity firmy Edel Vent
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Corporate identity firmy Edel Vent |
Autor: |
Chovanec, Juraj
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práca sa zaoberá firemnou identitou malého strojárenského podniku, ktorý si chce vybudo-vať plánovitú a riadenú firemnú identitu. V teoretickej časti sumarizuje základné poznatky z oblasti corporate identity a jej subsystémov. Praktická časť analyzuje súčasný stav firem-nej identity a kultúry podniku, aby odhalila ich slabé a silné stránky. Na základe zisteného sú v projektovej časti práce formulované opatrenia pre jednotlivé prvky corporate identity s cieľom vytvoriť jeden kohézny fungujúci celok s logickou koncepciou. Záverom práce je navrhnutý plán kontroly efektívnosti novej firemnej identity do budúcna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22931
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26396
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet