Corporate identity firmy Edel Vent

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Corporate identity firmy Edel Vent

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Corporate identity firmy Edel Vent
Autor: Chovanec, Juraj
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práca sa zaoberá firemnou identitou malého strojárenského podniku, ktorý si chce vybudo-vať plánovitú a riadenú firemnú identitu. V teoretickej časti sumarizuje základné poznatky z oblasti corporate identity a jej subsystémov. Praktická časť analyzuje súčasný stav firem-nej identity a kultúry podniku, aby odhalila ich slabé a silné stránky. Na základe zisteného sú v projektovej časti práce formulované opatrenia pre jednotlivé prvky corporate identity s cieľom vytvoriť jeden kohézny fungujúci celok s logickou koncepciou. Záverom práce je navrhnutý plán kontroly efektívnosti novej firemnej identity do budúcna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22931
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26396


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chovanec_2012_dp.pdf 13.74Mb PDF Zobrazit/otevřít
chovanec_2012_vp.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chovanec_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet