Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o. |
Autor: |
Kováč, Michal
|
Vedoucí: |
Volek, René
|
Abstrakt:
|
Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů, metod a technik. Je zde také popsána tvorba dotazníku. Praktická část se věnuje cílu bakalářské práce, op-timalizovat výrobní sortiment firmy RV Fashion Style s.r.o. K tomu byla využita marketingová metoda pozorování a z vyhodnocení výsledků byly vyvozeny výsledky a doporučení pro firmu, které by ji měli pomoci k lepší efektivnosti výroby a větší konkurenceschopnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22924
|
Datum:
|
2011-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
27386
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet