Marketingové komunikace internetového časopisu Solokapr
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace internetového časopisu Solokapr |
Autor: |
Bohuš, Petr
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je věnována marketingovým komunikacím nového interne-tového časopisu Solokapr, který vznikl v roce 2004. Jeho obsahovým zamě-řením je občanská žurnalistika jako alternativa vůči současné stereotypní mediální produkci v Moravskoslezském kraji. Cílem práce je navrhnout marketingové komunikace, které by mohly pomoci ke vzniku profesionální redakce v regionu. V kontextu stávajícího mediálního prostředí je nutná i ideová specifikace obsahu a podoby internetových stránek, které potenciální úspěch marketingových komunikací výrazně ovlivňují. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2288
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2751
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet