Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o. |
Autor: |
Haboňová, Markéta
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem mé práce je analyzovat současnou komunikační strategii společnosti Hotel Radun s.r.o. a zjistit, zda je správně nastavena. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky získané z odborné literatury. Následuje praktická část, ve které nejdříve objasňuji, které komunikační nástroje jsou v hotelu použity. Poté následuje vyhodnocení realizovaného dotazníkového šetření na zjištění funkčnosti marketingových nástrojů. Na závěr jsou uvedena doporučení, která jsou navržena na základě provedeného interwiev a dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22876
|
Datum:
|
2012-04-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
24240
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet