Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení |
| Autor: |
Jašková, Tereza
|
| Vedoucí: |
Vilímek, Tomáš
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá maloobchodním mixem firmy Ordiczech. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá samotným pojmem retailing, dále maloobchodním mixem obecně, největší část je věnována marketingovým a komerčním komunikacím používaných v retailingu. Závěr teoretické části popisuje nejlepší způsoby podpory prodeje v maloobchodě. Praktická část je zaměřena již na konkrétní firmu Ordiczech, je zde analyzována struktura firmy, její aktivity a marketing. V závěru je navrhnuto řešení na zlepšení jejího maloobchodního mixu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22852
|
|
Datum:
|
2012-03-16 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
28048
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet