Internetový marketing firmy XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Internetový marketing firmy XY |
Autor: |
Krkoška, Martin
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá podstatou Internetu a marketingu, jaké je postavení Internetu mezi ostatními médii, dále marketingovým komunikačním mixem na Internetu, kde jsou popisovány druhy, možnosti a systémy PPC reklamy. Také se zabývá, jak by měla správně vypadat webová stránka a e-shop firmy. Teoretická část se věnuje SEO, vyhledávajícím serverům a klíčovými slovy. Praktická část se zaměřuje na webovou stránku a elektronický obchod firmy XY. Jaká je návštěvnost, konverze stránky a její porovnávání s předešlými roky. Dále se zaměřuje na klíčová slova www stránky firmy XY, kde jsou analyzována klíčová slova, která firma používá. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22765
|
Datum:
|
2012-05-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
28224
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet