Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV |
Autor: |
Mahďáková, Lucie
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků čerpací stanice OMV - Louky. Je zde hodnocena jak samotná prodejna, tak i její služby a ceny. Jelikož prodejna OMV ? Louky spadá pod firmu OMV Česká republika, s.r.o., tak je v rámci kvality produktů hodnocena i firma OMV. Dotazníkovým šetřením jsou shromážděny informace, které se týkají připomínek, stížností, pochval a návrhů zákazníků prodejny. Je provedena analýza dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Na základě daných výsledků jsou navrženy změny vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků OMV-Louky. V závěru bakalářské práce je zmíněno, jak vedení prodejny využilo zjištěných informací pro zvýšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22743
|
Datum:
|
2012-05-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
28376
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet