Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků firmy OMV
Autor: Mahďáková, Lucie
Vedoucí: Kubíčková, Miloslava
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků čerpací stanice OMV - Louky. Je zde hodnocena jak samotná prodejna, tak i její služby a ceny. Jelikož prodejna OMV ? Louky spadá pod firmu OMV Česká republika, s.r.o., tak je v rámci kvality produktů hodnocena i firma OMV. Dotazníkovým šetřením jsou shromážděny informace, které se týkají připomínek, stížností, pochval a návrhů zákazníků prodejny. Je provedena analýza dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Na základě daných výsledků jsou navrženy změny vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků OMV-Louky. V závěru bakalářské práce je zmíněno, jak vedení prodejny využilo zjištěných informací pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22743
Datum: 2012-05-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 28376


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mahďáková_2012_bp.pdf 1.449Mb PDF Zobrazit/otevřít
mahďáková_2012_vp.pdf 341.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
mahďáková_2012_op.pdf 344.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet