Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb hotelu Baltaci*** ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb hotelu Baltaci*** ve Zlíně |
Autor: |
Minaříková, Jana
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci se zabývám zvýšením kvality poskytovaných služeb hotelu Balta-ci*** ve Zlíně. Práce je rozdělena na tři části. V první, teoretické části jsou zahrnuty po-znatky, které se týkají marketingu služeb, marketingu hotelových služeb a hotelnictví. Praktická část se zabývá představením hotelu a hotelových služeb, dále obsa-huje analýzu PEST, Porterovu analýzu konkurenčního boje, analýzu spokojenosti hostů a SWOT analýzu. Praktická část zahrnuje také marketingový výzkum zaměřený na kvalitu služeb hotelu. V poslední, projektové části mé práce jsou rozpracovány návrhy a doporu-čení, které jsou odvozeny z analytické části. Projekt je na závěr podroben časové, náklado-vé a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22727
|
Datum:
|
2012-06-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
25651
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet