Analýza spokojenosti zákazníků MIRAMARE, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků MIRAMARE, s.r.o. |
Autor: |
Talašová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Masařová, Klára
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků Sanatoria Miramare, s.r.o. Společnost poskytuje lázeňské služby ve třech ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zhodnocení spokojenosti návštěvníků hotelových komplexů Miramare, Vily Antoanety a Vily Valašky s následným návrhem na zvýšení spokojenosti klientů. Spokojenost byla měřena na základě vyhodnocení dotazníku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá literárními poznatky týkajícími se marketingu služeb, SWOT analýzy a spokojenosti zákazníků. V praktické části je popsaná charakteristika hotelů Sanatoria Miramare, s.r.o., s nabídkou jejich služeb. Dále praktická část rozebírá jednotlivé typy dotazníků, které jsou rozděleny do dvou částí, zvlášť pro komplex Miramare a Vily Antoanetu a Valašku. Nakonec je uveden konečný návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků, a zhodnocení možnosti uskutečnění plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22705
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
27992
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet