Marketing cestovní kanceláře EXPECTA s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing cestovní kanceláře EXPECTA s.r.o. |
Autor: |
Doležalová, Iveta
|
Vedoucí: |
Salvetová, Romana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing cestovní kanceláře EXPECTA s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou popsány poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu nebo marketingového mixu a analytickou, která se zabývá představením cestovní kanceláře a rozborem marketingového mixu. Součástí je i SWOT analýza. V závěru jsou na základě zjištěných poznatků navrhnuta doporučení pro zlepšení marketingového mixu cestovní kanceláře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22674
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
27908
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet