Analýza nákupního chování a komunikace se seniory v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza nákupního chování a komunikace se seniory v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nákupního chování a komunikace se seniory v ČR
Autor: Cigánková Fischerová, Marcela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá nákupním chování seniorů a komunikaci s tímto segmentem. Podíl této věkové skupiny osob ve společnosti se neustále zvyšuje a do budoucna se do této skupiny dostane každý z nás. Teoretická část se zaměřuje na spotřebitelském chování při nákupu, vlivy působící na nákupní rozhodování a možné způsoby segmentace skupin. V Praktické části jsou na základě dosažených informací z dotazníků uvedeny výstupy z šetření nákupního chování seniorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22668
Datum: 2012-06-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 22100


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cigánková fischerová_2012_bp.pdf 1.303Mb PDF Zobrazit/otevřít
cigánková fischerová_2012_vp.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cigánková fischerová_2012_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet