Analýza nákupního chování a komunikace se seniory v ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza nákupního chování a komunikace se seniory v ČR |
Autor: |
Cigánková Fischerová, Marcela
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá nákupním chování seniorů a komunikaci s tímto segmentem. Podíl této věkové skupiny osob ve společnosti se neustále zvyšuje a do budoucna se do této skupiny dostane každý z nás. Teoretická část se zaměřuje na spotřebitelském chování při nákupu, vlivy působící na nákupní rozhodování a možné způsoby segmentace skupin. V Praktické části jsou na základě dosažených informací z dotazníků uvedeny výstupy z šetření nákupního chování seniorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22668
|
Datum:
|
2012-06-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
22100
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet