Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders
Autor: Řehulka, Jakub
Vedoucí: Harvey, David
Abstrakt: Primárním cílem této práce bylo vypracovat případovou studii zaměřenou na oblast sportovního marketingu, konkrétněji přiblížit čtenáři fungování marketingové složky v regionálním florbalovém klubu a představit základní stakeholdery takové organizace. Teoretická část této práce seznamuje čtenáře s poznatky odborné literatury relevantní k případové studii. Samotná případová studie se zabývá stručným představením klubu, analýzou jeho makro-prostředí, stakeholder analýzou a analýzou jeho stávajícíh marketingových aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22613
Datum: 2012-06-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 28328


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řehulka_2012_bp.pdf 2.121Mb PDF Zobrazit/otevřít
řehulka_2012_vp.pdf 398.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
řehulka_2012_op.pdf 363.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet