Komunikace jako základ obchodních dovedností
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace jako základ obchodních dovedností |
Autor: |
Jurigová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Řehoř, Antonín
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace mezi lidmi. Cílem mé práce bylo vymezit základní pravidla efektivní komunikace a prokázat, že komunikace je nezbytnou součástí života každého z nás, ale také důležitou součástí obchodních dovedností. V úvodu bakalářské práce jsem vymezila základní pojmy komunikace, její druhy a funkce. Pozornost jsem také věnovala komunikačním dovednostem, jako je vnímání a naslouchání, technika asertivity a kladení otázek. Závěr práce jsem zaměřila na pravidla verbální a neverbální komunikace se zákazníkem a na pravidla telefonování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2257
|
Datum:
|
2006-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2011
|
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4446
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet