Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB |
| Autor: |
Macháček, Petr
|
| Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje problematice využívání elektronických nástrojů a nových médií, především sociálních sítí jako nástroje public relations a brand managementu organizací. V teoretické části se věnuje brand managementu a teorii public relations, ve které již zakomponovává nové poznatky z využívání sociálních médií. Praktická část práce analyzuje a představuje Studentskou Unii UTB o jejímž PR a brand managementu tato práce pojednává. Věnuje se také analýze stávající komunikace této organizace. V projektové části postupně přináší řešení problému zjištěných v předchozí analýze a představuje nový komunikační a vizuální manuál Studentské Unie UTB. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22530
|
|
Datum:
|
2011-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26432
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet