Analýza distribučních cest firmy XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza distribučních cest firmy XY |
Autor: |
Pavelková, Martina
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce bylo vypracovat analýzu distribuce a distribučních cest firmy XY. Jedná se o firmu, která se zabývá velkoobchodním, maloobchodním a internetovým prodejem hraček. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu bakalářské práce. Je zde objasněno vše, co se týká distribuce, distribučních cest a ostatních pojmů s tím souvisejících. Analytická část se zabývá charakteristikou společnosti a jejím vývojem. Jsou zde popsány produkty a služby, které firma poskytuje. Hlavní část je však tvořena analýzou distribučních cest společnosti XY. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro budoucí vývoj firmy v oblasti distribuce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22416
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
27958
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet