Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů
Autor: Mikešová, Barbora
Vedoucí: Goišová, Zdeňka
Abstrakt: Bakalářská práce je koncipována z pohledu pojišťovacího poradce pracujícího pro Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group a zabývá se identifikací cílových skupin zákazníků a následnou nabídkou pojistných produktů těmto cílovým skupinám. V teoretické části budou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingu a z oblasti pojišťovnictví. V praktické části bude provedeno primární členění pojištění, kde bude na každou skupinu pojištění aplikován vhodný typ segmentace zákazníků a poté budou těmto zákazníkům navrženy konkrétní pojistné produkty. Před samotnou identifikací budou stručně analyzovány činnosti pojišťovacího poradce. Přínos práce tkví v nalezení správné cesty ke klientům na základě uspořádání těchto klientů do skupin s podobnými charakteristikami s cílem maximálně jim vyhovět.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22415
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27950


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikešová_2012_bp.pdf 2.495Mb PDF Zobrazit/otevřít
mikešová_2012_vp.pdf 578.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
mikešová_2012_op.pdf 367.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet