Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů |
Autor: |
Mikešová, Barbora
|
Vedoucí: |
Goišová, Zdeňka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je koncipována z pohledu pojišťovacího poradce pracujícího pro Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group a zabývá se identifikací cílových skupin zákazníků a následnou nabídkou pojistných produktů těmto cílovým skupinám. V teoretické části budou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingu a z oblasti pojišťovnictví. V praktické části bude provedeno primární členění pojištění, kde bude na každou skupinu pojištění aplikován vhodný typ segmentace zákazníků a poté budou těmto zákazníkům navrženy konkrétní pojistné produkty. Před samotnou identifikací budou stručně analyzovány činnosti pojišťovacího poradce. Přínos práce tkví v nalezení správné cesty ke klientům na základě uspořádání těchto klientů do skupin s podobnými charakteristikami s cílem maximálně jim vyhovět. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22415
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
27950
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet