Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o.
Autor: Trojáková, Martina
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci se zákazníky ve společnosti JIŘÍ BLAHA s.r.o., malého podniku, který je specializovaný na prodej a montáž plastových dveří a oken. První část je věnována především teoretickým pojmům získaných z dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. V praktické části je představena společnost a provedena analýza jednotlivých komunikačních prostředků. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení pro společnost JIŘÍ BLAHA s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22384
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24452


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trojáková_2012_bp.pdf 6.040Mb PDF Zobrazit/otevřít
trojáková_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
trojáková_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet