Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace firmy JIŘÍ BLAHA s.r.o. |
Autor: |
Trojáková, Martina
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci se zákazníky ve společnosti JIŘÍ BLAHA s.r.o., malého podniku, který je specializovaný na prodej a montáž plastových dveří a oken. První část je věnována především teoretickým pojmům získaných z dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. V praktické části je představena společnost a provedena analýza jednotlivých komunikačních prostředků. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení pro společnost JIŘÍ BLAHA s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22384
|
Datum:
|
2012-04-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24452
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet