Analýza požadavků zákazníků na služby dopravního podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza požadavků zákazníků na služby dopravního podniku |
Autor: |
Figurová, Michaela
|
Vedoucí: |
Strohmandl, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vysvětlením pojmu logistika, jejím členěním a cíli, dále pak vymezením pojmu outsourcing a popsáním jednotlivých činností nabízených logistických služeb v oblasti outsourcingu. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, která byla sestavena na základě dotazování a je směřována na spokojenost zákazníků se službami v oblasti distribuce společnosti ČSAD Hodonín a.s. Na základě zjištěných skutečností je vypracován návrh pro zlepšení úrovně služeb v oblasti distribuce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22239
|
Datum:
|
2011-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
27036
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet