1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Muž, který měřil 10 kilometrů, animovaný film |
Autor: |
Holub, Matej
|
Vedoucí: |
Zeman, Michal
|
Abstrakt:
|
Práca sa zameriava na popis počítačových hier a používanie animovaného remesla v nich. Práca je rozdelená do niekoľkých častí. Popisujú vývoj, žánrové zaradenie a samotný proces výroby počítačových hier a animácie v nich |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22238
|
Datum:
|
2012-03-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
Studijní obor:
|
Animovaná tvorba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26721
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet