Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka |
Autor: |
Klimešová, Dana
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá specifickým kulturním žánrem, jakým je muzikál na ledě, a jeho vymezením vůči ostatním odvětvím českého showbyznysu. Na konkrétních příkladech pohádkového muzikálu na ledě Mrazík a romantického muzikálu na ledě Romeo a Julie ukazuje důležitost marketingových komunikací pro realizaci tohoto typu kulturní akce. Analytická část vychází z aplikace marketingového mixu na prostředí muzikálu na ledě a porovnání teoretických principů marketingové komunikace s nástroji použitými v konkrétních případech muzikálů na ledě. Na základě zhodnocení účinnosti jednotlivých komunikačních nástrojů a na základě výsledků průzkumu provedeného agenturou AMD jsou učiněna doporučení pro vytvoření komunikační strategie připravovaného pohádkového muzikálu na ledě Popelka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2217
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2767
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet