Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Rubena, a.s., oddělení klínových řemenů, na trhu západní Evropy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt stanovení konkurenční strategie firmy Rubena, a.s., oddělení klínových řemenů, na trhu západní Evropy |
Autor: |
Obdržálek, Ladislav
|
Vedoucí: |
Šlampa, Viktor
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá stanovením konkurenční strategie firmy Rubena, a.s., oddělení klínových řemenů, na trhu západní Evropy. Práce analyzuje současnou pozici a strategii firmy na tomto trhu, dále obsahuje analýzu konkurenčního prostředí na trhu s klínovými řemeny a analýzu hlavních konkurentů firmy Rubena, a.s., včetně různých srovnání. Analyzuje též hlavní rozdíly mezi tuzemským a západoevropským trhem a jejími zákazníky. Závěr práce tvoří projekt strategie ke zlepšení pozice firmy na trhu západní Evropy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2216
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3701
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet