Venkovní reklama a umění

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Venkovní reklama a umění

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Venkovní reklama a umění
Autor: Varnerová, Jana
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vztahem venkovní reklamy a výtvarného umění. V teoretické části je věnován prostor historii i teorii venkovní reklamy a jsou uvedeny základní pojmy z teorie výtvarných umění, které jsou v praxi využívány pro tvorbu reklamy. Praktická část hledá prostřednictvím konkrétních dílčích studií a realizovaného marketingového výzkumu odpovědi na stanovené otázky týkající se vzájemného vztahu venkovní reklamy a umění i vlivu venkovní reklamy na estetiku okolního prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22125
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26300


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
varnerová_2012_dp.pdf 3.341Mb PDF Zobrazit/otevřít
varnerová_2012_vp.zip 121.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
varnerová_2012_op.doc 452.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet