Reklamní plán soutěže Vinařství roku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklamní plán soutěže Vinařství roku |
Autor: |
Zemková, Irena
|
Vedoucí: |
Kameník, Radek
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá reklamním plánem soutěže Vinařství roku. Jejím cílem je zpracování vlastního návrhu propagace této soutěže tak, aby bylo možno jej použít i ve skutečnosti. Práce se nejprve zaměřuje na teoretické poznatky týkající se reklamního plánu a všechny jeho důležité části. Ty jsou následně analyzovány a převedeny do části praktické, která se soustředí na vlastní návrh plánu propagace celé akce a srovnání se skutečností. V praktické části se nachází také jednoduchá analýza propagace této společenské události z minulých ročníků. V závěru práce je popsán navržený rozpočet a časový harmonogram. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22100
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
28002
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet