Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing měst a obcí na příkladu města Opavy
Autor: Zapletalová, Klára
Vedoucí: Mikuláštík, Milan
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingové prostředí města Opavy v oblasti cestovního ruchu a na základě zjištěných poznatků následně předložit návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace. Bakalářská práce je koncipována do dvou částí. První, teoretická část, definuje základní pojmy týkající se marketingu měst a obcí a pojmy z oblasti marketingu cestovního ruchu. Druhá, praktická část, je zaměřena na analýzu řešené oblasti s využitím primárních a sekundárních dat. Vyhodnocení analytické části představuje SWOT analýza, která je podkladem pro závěrečné návrhy a doporučení k rozvoji cestovního ruchu ve městě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22086
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26971


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zapletalová_2012_bp.pdf 2.863Mb PDF Zobrazit/otevřít
zapletalová_2012_vp.zip 18.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
zapletalová_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet