Internetový marketing centra pro redukci nadváhy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Internetový marketing centra pro redukci nadváhy |
Autor: |
Mitrengová, Nela
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá tématem internetového marketingu malé firmy poskytující programy redukce nadváhy. Zaměřuje se zejména na optimalizaci jejího webu pro vyhledávače a jeho zpřehlednění, s čímž souvisí analýza a návrh klíčových slov, analýza pohybu návštěvníků na stránkách včetně pohybů myší a analýza zpětných odkazů, v projektové části na základě toho navrhuji změnu struktury webových stránek, optimalizaci jednotlivých stránek na zvolená klíčová slova a strategii link buildingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22009
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26434
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet