Analýza strategického marketingu podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza strategického marketingu podniku |
Autor: |
Vyletová, Ilona
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Bakalářské práce se zabývá marketingovou strategií rozvoje zvolené společnosti SPOLEČNOST XY spol. s r.o. Na tuto společnost jsou aplikovány vybrané externí analýzy, SWOT analýza a analýza současného postavení marketingu a marketingové strategie. Všechny výše uvedené analýzy jsou průběžně detailněji komentovány a vyhodnocovány. Dále je ve stručnosti diskutován budoucí vývoj společnosti a zmíněno osobní doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21946
|
Datum:
|
2011-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav logistiky |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
27060
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet